آخرین اخبار
کد مطلب: 80353
پشت پرده حمايت هاي اسرائيل از داعش/ نان صهيونيست ها در کام تروريست‌ها
تاریخ انتشار : 1393/05/27 13:32:10
نمایش : 2756
در حالي که گروه تروريستي داعش خود را يک گروه اسلامي عربي مي داند، اسناد زيادي از وابستگي اين گروه تروريستي به رژيم غاصب صهيونيسي به دست آمده است که حتي رهبر اين گروه تروريستي ماهيت يهودي دارد.
به گزارش سلام لردگان، نزديک به 2 ماه از ورود نيروهاي گروهک تروريستي داعش به عراق مي‌گذرد که در اين مدت با انجام اقدامات تروريستي و کشتار مردم بي گناه به دنبال برآورده کردن اهداف رژيم غاصب صهيونيستي در منطقه است.
با گذشت 3 سال از ورود تروريست ها به سوريه و همچنين در طول حضور تروريست ها در عراق شواهد و دلايل زيادي از همکاري همه جانبه تروريست‌هاي تکفيري با رژيم غاصب صهيونيستي به دست آمده است.
يکي از اين شواهد اعزام تروريست هاي زخمي به سرزمين هاي اشغالي و مداواي آنها توسط پزشکان صهيونيست است؛ به طوري‌که روزانه چندين تن از تروريست ها از طريق مرزهاي زميني يا هوايي به اين سرزمين مي روند و پزشکان صهيونيست تمام امکانات و توان خود را براي مداواي آنها و بازگشت دوباره به ميدان هاي نبرد در سرزمين هاي مسلمانان به کار مي گيرند.
پيش از اين تصاوير و فيلم هاي زيادي از بيمارستان هاي صحرايي اسرائيل منتشر شده است که نحوه مراقبت و رسيدگي پزشکان اسرائيلي از مجروحين تکفيري را نشان مي‌دهد.
نکته ديگري که مي توان به آن اشاره کرد اين است که پشتيبان اصلي مالي تروريست‌هاي تکفيري، رژيم غاصب صهيونيستي است که اين موضوع بارها توسط سران اين رژيم غاصب اعلام شده است.
در واقع منابع مالي داعش از سوي برخي کشورهاي حوزه خليج فارس به ويژه رژيم غاصب صهيونيستي، عربستان سعودي، قطر،کويت و امارات تامين مي شود.
همچنين سلاح‌هايي که گروه "دولت اسلامي عراق و شام" موسوم به "داعش" در ولايت الانبار براي جنگ عليه اردوي عراق استفاده مي‌کند ساخت اسرائيل بوده و از طريق مرزهاي سوريه و عراق به الانبار مي‌رسد.
در حالي که سالهاي زيادي است که دشمن واحد همه مسلمانان جهان اسرائيل ناميده شده است و همه مسلمانان با اتحاد خود به دنبال نابودي رژيم غاصب صهيونيستي هستند، داعش اعلام کرده است که دشمن اصلي آنها نه تنها اسرائيل نيست بلکه مسلماناني است که از داعش تبعيت نمي کنند.
برخلاف چند سال گذشته که چهره واقعي گروه‌هاي تکفيري پشت پرده هاي نفاق پنهان مانده بود اکنون چهره واقعي اين گروهک تروريستي مشخص شده است و اسناد زيادي از آموزش هاي نظامي اين گروهک تروريستي در مناطق مرزي اردن و سوريه و همچنين اردن با عراق توسط نيروهاي آموزشي اسرائيلي منتشر شده است.
در واقع نيروهاي تکفيري درس هاي ابتدايي خود را در مدارس تکفيري که با هزينه وهابيت و اسرائيل اداره مي شوند فرا مي گيرند و براي گذراندن دوره هاي عملي خود، زير نظر سازمان جاسوسي موساد و همچنين آموزش هاي نظامي خود را توسط فرماندهان نظامي صهيونيست فرا مي گيرند.
 وترنز تودیˈ نيز اسناد جديدي از وابستگي رهبر اين گروهک تروريستي افشا کرده و نوشت: نام واقعي رهبر داعش که خود را ابوبکر البغدادي ناميده، در اصل ˈسيمون اليوتˈ يا ˈاليوت شيمونˈ (Simon Ellio ، Elliot Shimon) بوده و از پدر و مادري يهودي زاده شده است.
به نوشته اين تارنماي آمريکايي، اليوت به خدمت موساد در آمده و دوره‌هاي جاسوسي و جنگ‌هاي رواني عليه اعراب و جوامع اسلامي‌را آموزش ديده است.
اين سايت آمريکايي اضافه کرد، اين اطلاعات مبتني بر اسناد انتشار يافته از سوي ˈادوارد اسنودنˈ پيمانکار سابق آژانس امنيت ملي آمريکا (NSA) است که در آن از تشکيلات داعش نام برده و خاطرنشان شده است؛ رهبر ˈدولت اسلامیˈ با سرويس‌هاي مخفي آمريکايي، انگليسي و اسراييل براي ايجاد سازماني قادر به جذب تروريست‌هاي افراطي از سراسر جهان، همکاري داشته است.
به نوشته وترنز تودي، ابوبکر البغدادي با نام مستعار ˈابراهيم بن عواد بن ابراهيم البدریˈ به عنوان يک جاسوس صهونيست مسوول پياده سازي سناريوي موساد است.
تارنماي آمريکايي خاطرنشان کرد، طرح موساد، جذب افراد نظامي‌و غير نظامي‌به داعش در کشورهايي است که از آنها به عنوان تهديدي عليه اسراييل ياد شده است تا با ايجاد آشوب و ويراني، امکان سلطه اسراييل بر منطقه خاورميانه و برپايي طرح اسراييل بزرگ را فراهم سازد.
همين الان مي‌بينيد که جريان‌هاي تکفيري اسلحۀ خود را از اسرائيل مي‌گيرند، مجروحين جريان‌هاي تروريستي در بيمارستان‌هاي اسرائيل مداوا مي‌شوند و حتي برخي از آنها حقوق خودشان را مستقيماً از اسرائيل دريافت مي‌کنند. عناصر دست‌نشاندۀ استکبار در منطقه نيز - که ديکتاتورهايي هستند که به مردم خودشان ظلم مي‌کنند و به اسلام خيانت مي‌کنند- تمام دستورات خودشان را از اتاق فرماندهي رژيم اسرائيل مي‌گيرند.
انتهاي پيام/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس